yesimyusuferen Ağrıdan ölüyorım iki dişim birden kırıldı ve diş etim şişti balon gibi. Ağlıyorum sabahtan beri. Birazdan gidicem dişçiye. Süte anestezinin Etkisi olur mu ? Dayanılacak gibi olsa gitmezdim ama mecbur kaldım🥺🥺
Dreamerr yesimyusuferen sıkıntı olmuyo canım ben yaptırdım daha bi iki hafta önce herhangi bir şey söylemedi çok sıkıntı edersen gelince sütünü sağıp öyle emzirirsin
yigitalpinannesiii yesimyusuferen dış çektirdim emzirdim apse varsa hemen çekmez dexday adlı ağrı kesici al siz doktorum verdi beş dkda geçirdi ağrıyı emzirirken kullandm