Faray Kızlar kırkım henüz çıktı dün regl olacak gibi karnım ağrıyordu bugün biraz kanamam oldu, yaşayan var mı erken değil mi henüz normal mi anlayamadım.
Aybarsefeee Faray benimde kırkım çıkmadan oldum hemşiremiz o lohusa kanamasına giriyor adet değil demişti
hifosunannesi Faray ben 36. Günümde kanamam kesildi 42. Günde adet oldum canım sezeryanla doğum yaptım
Helenyaz Faray ben normalde çok az regl olrum, 2 gün sürer. 40 dan sonra biraz fazla miktar ve 4 gün oldum.
Thanim Faray bilmiyorum ki hic adetim bittikten sonra doktora gittim muayene etti smear testi yapildi her sey normaldi bende sormadim hic acikcasi :(
Kereminannesi09 Faray bnde 42.gunde olmustum canim ama normal adet gibi olmuyo cabuk bitiyo o sonraki aylar adet oluyosun