Kızlar perişan oldum artık. Oğlum 1 yaşına girecek 4 tane diş çıkardı 1 haftadır ateş kusma vardı atlattık şükür. Ama şu zamana kadar gece uykuları çok iyi olmasa da asla ağlamazdı kıpırdanırdı sadece şimdi 1 haftadır ateşinden sonra gece ve gündüz uyurken sürekli ağlıyor hıçkırarak. Napacağımı bilmiyorum uykusuzluk perişan etmişti beni ama bu durup daha kötü yaptı. Böyle bişey yaşayan yada önerisi olan var mı 😔