Haticekerem Hemşire bçg açısından sonra 3.ay asi yok 4.ay aşısı icin arayacz demisti bçg aşısı davayım 25nde oldu bugün aradi yarin sabah verem asisi icin bekleniyorsunuz diyo 🤔
Kumsal-1034 Haticekerem canım bize de önce bgc yapıldı 4 gün sonra da verem aşısı yaptılar 2 ay 6 günlük bebeğim
Haticekerem Kumsal-1034 benimde 2 ay 7 günlük :) ben yanlış olmasın fazladan asi yapmasınlar mi diye bir iç geçirdim çünkü asi kartına yazmamışlar şimdi aradılar nasil yapılıyor koldan mi bacaktan mi bu asi da ateş filan yapıyor mu
Kumsal-1034 Haticekerem koldan yapılıyor ateş yapmadı bizde ama gündüz uyudu gece çok huzursuzdu durup durup ağladı kriz geldi çocuğa resmen ama başka bir sorun yaşamadık canım
emineozdn Haticekerem verem asisi icin 2 sylik olmasi gerekiyor.verem.asisini koldan ve diger yaninda da 2 tane.bacaktan aşi yapti ebemiz. evet ateş yapabiliyor ates oldugunda 2 saat arayla carpol bir cay kasigi vermemi soylediler.l benim.
S_ozlem Bizimde yarin bcg asimiz var40 imiz cikiyor yarin bu arada. Bu asi zaten verem asisi olmuyormu. Insallah ateslenmeden atlatiriz bizde
Haticekerem BabyGroot bcg aşısı dediler gittik 3 tane igne yapıldı. Bende sizin gibi biliyordum ama bugün aradılar boyle deyince bende şaşırdım o esnada bebegim ağlıyor diye pek soru soramadım da kafam şimdi allak bullak bi zararı olmasın mı?
BabyGroot Haticekerem bence siz tekrar sorun yaptırmadan yada gitmeden 2. Ayda 2 bacaktan 1 koldan aşı yapılır koldan yapılan verem yani bcg aşısı dır bazen bcg aşısını diğer aşılardan 1 hafta sonra yaparlar ateş ağrı vs. Yapmaz. 3. Ayda rutin aşı yoktur
Mervezem Haticekerem bcg zaten verem aşısı. Koldan yapılan. İki bacaktanda karmalar yapılıyor aynı ayda
Haticekerem BabyGroot ben 2 bacak bir kol yptrdm 3 gun duş yasak ateş yapabilir dedi arıyorum acmiyolar yarin bir gidip aslını ogreneyim
emineozdn Haticekerem 1 kol 2 bacaktan yaptilarsa 3 gunde suya sokma dedielrse. verem.asisini da olmustur.
BabyGroot Haticekerem o halde bir yanlışlık var ya yanlış aradılar sizi ya da kayıtta bir sıkıntı var siz tekrar arayıp sorun mutlaka
Haticekerem emineozdn ben 2.ay asını yaptırdım ama 1 kol 2 bacaktan yaptılar ebeler ateş te olabilir dedi 3 gun duş yasak dedi hatta
Haticekerem BabyGroot asi kartına yazmamissiniz dedim bende o yüzden… ama dönüp bana siz kartı getirmemissinizdir dedi oysaki kartı da vermiştim bebegim o esnada cok huysuzluk yaptığından dolayı soru soramadım ki yarin gidip bi aslını ogreneym arıyorum acmiyorlar