RundownMom A1s2a3m4 görsün yavrusunu kadıncağız. Belki de güç bulacak onu görünce kim bilebilir ki? Görsün lütfen. Allahım kendimi onun yerine koyuyorum çok zor. Rabbim şifasını versin inşallah Allahım🤲🏻😔
RundownMom A1s2a3m4 çok sevindim yavrusunu görmesine. Allahım yavrusunun hürmetine şâfî ismiyle şifa versin dualarım onunla🌸🤲🏻
A1s2a3m4 Bugun kardeşimi toprağa verdik rabbim cok istedi onu yanında cennet oldu kardeşim cennet yavrusunu dün son kez gördü dün son kez kokladı dün son kez öptü aklım almıyor almıyor beynim duruyo bebeğinin gördükten sonra 2 saat bile gecmedi belki o kdar ağırlaştı ki kalbi 10 sn durdu geldi 20 sn durdu anlatamıyorum kızlar anlatamıyorum işte bir daha calışmadı kalbi onu bugun öglen kapkara toprağa bırakıp elimiz kolumuz bos döndük sizler o kdar dua ettiniz kardeşim bana ne olursa olsun orda bir sürü bacım kardeşim var haber ver her zaman dua etsinler bana demişti hesaba bida girilmeyecek son kez yazılıyor buraya sizlere haber vermek bunları yazmak cok zor ama bu sefer de kardeşime dua edin mekanı cennet olsun peygamber efendimize komsu eylesin rabbim 24 yasında toprağa koyduk onu biz 3 aylık yavrusun gözüne bakamıyoruz cok caresiziz cok rabbim hiç bir evladı annesiz bırakmasın
wonderwomen A1s2a3m4 gerçekten mi Rabbim mekanını cennet eylesin, off çok üzüldüm Allah sabırlar versin..
wonderwomen A1s2a3m4 ya gercekten çok üzüldüm kelimeler yetmez o giden bebelere mi, şuan annesiz kalan sabiye mi üzüleyim ağlayayım off offff
RundownMom A1s2a3m4 çok üzüldüm şaka gibi ne kadar hızlı oldu bitti her şey😔 hep dualarımdaydı. Rabbim mekanını cennet eylesin. Peygamber efendimize komşu eylesin. Allahım yavrusuna hayırlı, uzun ömür versin inşallah…
Wondermom İnsan hiç tanımadığı birinin ölümüne ne kadar uzulebilirse o kadar üzüldüm. Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah. Gözlerim doluyor engel olamıyorum. Başınız sağ olsun. Allahim bol bol sabır versin geride kalanlara çok zor. Bebeği düşünemiyorum bile of çok kötü oldum.
gozde__ A1s2a3m4 ilk başlığını şimdi girip okudum çok kötü oldum. Ben dilersen oğlunun süt annesi olabilirim . Onunla da ilgilenebilirim 15 aylık bir oğlum var sıkıntı olmaz . Ya da yapabileceğim herhangi bir şey varsa söylemen yeterli. Biz yanındayız karnındaki melekler seni kurtaracak İnan buna bitanem ❤️Allah şifanı tez zamanda versin
15101986 Aman Allahım nasıl bu kadar hızlı oldu? Daha dün gibi yazdıkları o kadar mı ilerlemiş hastalık
Dadam İçim yandı 😢 dünyadaki meleği Annesiz kaldı, doğmamış yavruları şefaatçisi olsun inşallah, o kadar üzgünüm ki..
Gokceveada Hiç yazmadım buraya ama görüyodum yazılanları okuyodum ve dualarımdaydınız çok üzüldüm yutkunamıyorum şuan hayırlı haber görücem umuduyla okumaya gelmiştim mekanı cennet olsun inşallah Allahım kimseyi kötü hastalıkla sınamasın
metay5 A1s2a3m4 Allahım Şafi ismiyle şifa versin konuya hakim değilim ama bütün hastalara rabbim şifa versin 🤲🏻
Deletedmom318 A1s2a3m4 Göz yaşlarıma hakim olamadım. Daha yeni gördüm postu hepsini baştan aşağı okudum. Rabbim hepinize sabır versin 😓 Rabbim mekanını cennet eylesin. Birşeye ihtiyacınız olursa mutlaka yazın 🙏🏻
Suslupusluminigim A1s2a3m4 o kadar çok üzüldüm ki boğazım düğümlendi nefes alamdım çok zor bi durum çok 😔😔Rabbim mekanını cennet eylesin ruhu şad olsun Peygamber efendimize komşu eylesin Allah’ım sizlere sabır versin geride kalan yavrusuna da hayırlı sağlıklı ömürler nasip etsin 🤲🤲😔😔