A1s2a3m4 Yani bunu söylemek çok zor ama bırakın görsün yavrusunu, öpsün koklasın. Durumu ağır diyorsunuz yani, gösterin tabiki ne olacağı belirsizken.. Ayrı bırskmayın onu görmek, koklamak, öpmek, kucaklamak belki moral olur. Ayırmayın. Allahımm şifa versin,byavrusuna bağışlasın 🙏🏻 Ben çok üzülüyorum. İyileştim, kanseri yendim diye yazmasını canı gönülden istiyorum, bekliyorum. Allahım yavrusuyla yaşayacagı nice seneler nasip etsin 🙏🏻