bambammom Arkadaşlar kullanan var mı etkisini görebildiniz mi. Bebeğim 6 aylık memeyi reddediyor sütüm azalmak üzere. Kullananlar yardımcı olursa sevinirim😍
dertlikerkenez bambammom merhaba bebeğim yeni doğduğunda günde 2 tane kullandım içinde öyle çok ki 4,5 aylık olduk zayiolmasın diye hala içiyorum işe yaradığını düşünüyorum
Semamina Benim ilk aylar sütüm azdı kullandım çok şükür fark etti 1 kutu bitmeden etkisini gördüm kutu bitincede bıraktım.
tulin 1 hafta oldu alalı günde 6 tablet alınabilir yazıyor ama 4 tane filan içebiliyorum çok fazla artış yok şu an ama öncekine göre daha iyi