Meleyke97 Bundan once bi post paylasmistim kulak agrisi diye kimse bisey yazmadi anlamadim yani kimsenin bebeginin kulagi agrimadimi?? Kimse yardimci olmadi gereksiz postlar hemen yorumlaniyor onemli postlar ama yok!!!!!!!
Ikrazumra19 Meleyke97 postunuza simdi baktim kulagi agridigini nerden anladiniz birxe kulak bu agriyorsa doktora gidin biz nasil ialc ismi verelim
Areliko Meleyke97 canım yapıyorlar öyle geçen bende diş için sordum 😂 sanki kimsenin dişi çıkmamış yeryüzünde tek dişi çıkan benim çocuğum 😏 sen ne sormuştun kulakla ilgili bildiğim bişeyse yardımcı olurum
Yildizim Meleyke97 Böyle bir tavrı gereksiz buluyorum. Sonuçta önemli bir sağlık konusunda bir şey sormuşsunuz. Sağlık konusunda kimsenin net bir şey söylemesini beklemeyin. Kaldı ki ne kullandınız demişsiniz en iyisini doktorunuz bilir.
Meleyke97 Ikrazumra19 kulak agrisi evet beveklwrde normal biliyorum sadece herseyide doktora istemiyorum demek bi ton ilac yazicak diye bilenler varsa basina gelen varsa yardim istedim
Meleyke97 Areliko evet ya canim🤦🏻♀️ kulagi agriyo bebegimin kafasini cok sürtuyo kakasida yeşil kulak agrisina ne yapsam iyi olur yani rahatlasin bebegim cok rahatsiz oluyo uzuluyorum(
Meleyke97 Yildizim tabi ama belki yardik eden birileri olur dusundum hep ilac ilac istemiyorum evde dogal yontemle istoyorum
Alpkerem Meleyke97 2 aylık bebeğin kulağının ağrıdığını nasıl anladınız benim oğlum 17 aylık ben bile anlamıyorum Kulağı Arayan çocuk eliyle kulağını tutar çeker ama iki aylık bebek bunu yapamaz diye düşünüyorum
Si_se_ta_be Alpkerem Benim bebeğim 2, 2,5 aylıkken çök ağlayıp elini kulağına götürünce sürekli ağrıdığını anladik.
Ikrazumra19 Meleyke97 gerekiyorsa bi ton ilac yazar belkide gereksiz agrimiyor kulagi baska derdi var ben su ilaci kullanin desen alip kullanicak misiniz yani belkide agrimiyor gereksiz ilac kullanmis olucaksiniz
Pamuk_seker Meleyke97 her bebeğe aynı ilaç verilecek diye bir kaide yok belki kulağı ağrıdı diye bebeğe başka bir ilaç verildi Belki sizin çocuğunuzun sadece kulağa ağrımıyor ya da o ilaca Belki de alerjisi var burada kimse doktor değil bence boşuna kimsede kızmayın sağlık konularında kimse kolay kolay cevap yazmıyor doktora gitmeniz de kesinlikle tavsiye ederim belki başka bir sebepten dolayı kulağına vuruyor ağrısı bilemezsin Gerekirse bir ton ilaç yazacak alacaksınız yani boşuna doktora olmamışlar
Deletedmom_9857 Meleyke97 işte bu yüzden doktorlar onlar neden normal olduğunu düşündünz yada madem normal neden sordunuz 🤔
archmom Meleyke97 bu teshisi bi doktor verebilir.Doktora gitmeniz en iyisi iki aylik bebege kafaya gore bisey verilmez ki
Alinaninannesi Meleyke97 bahsettiğiniz belirtiler kulak ağrısından olmayabilir. Benim kızım da o aylarda yeşil kaka yapardı ve huzursuz olduğunda veya uykusu geldiğinde kuşağını çekiştirirdi doktora sorduğumda gayet normal kulaklarını ve ellerini keşfediyor dedi. Yeşil kaka da pek çok şeye bağlı gerçekleşebilir bebeğiniz çok huysuz değilse ve ağlamıyorsa muhtemelen önemli bir şey yoktur. Ama önce sürekli irtibatta olacağınız bi doktor bulmanızı öneririm en doğru bilgiyi ordan alırsınız burdan aldığınız öneriler çok yanlış sonuçlar doğurabilir
Happygirl8 Meleyke97 böyle durumlarda yetişkinler zeytinyağ sürüyo ama bebeğe sürülürmü bilemedim 🤷♀️😐
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Meleyke97 Evde doğal yöntemle bebeğin kulağına bir şey süremez damlatamazsınız su kaçmış ağrı yapabilir iltihap olabilir doktora götürürsünüz, muayene sonucu size tedavi uygular damla vs.
Happygirl8 Meleyke97 uyurken üzeri açıldığı oldumu hiç.. Eğer olduysa orta kulak iltihabı olmuş olabilir 🤷♀️😐
Meleyke97 Happygirl8 kafasini kulagini cok surtuyo uyuyor birden aglayip kafasininsurtuyo sancisi oldukta bacaklarini kasiyo kivraniyo ama kulagi agridiginda kafasini surtuyo saga sola agliyo
BrcnBlgn Happygirl8 Uyurken ustu acilinca orta kulak ilthabimi oluomus buda nerden cikti bu bilgiye nerden ulastnz acaba
Meleyke97 archmom bu viruse gore calismiyorlar…Azerbaycandan yaziyorum burda kalabalik yerlere izin verilmiyo gitmeye ciddi karantin koymuslar ayin 20 ne kadar o yuzden….
aramsamsam Meleyke97 Cevap vereyim hiç ağrımadı. Keza tespit ettiğiniz bir ağrı söz konusuysa burada verilen cevaplarla bir tedavi yolu izlenemez. Postunuz üstte kalmamıştır, görülmemiştir veya görenlerin bi fikri olmayabilir. Sitem etmeyin, geçmiş olsun. ✨