annesininaslani Kızlar malum durumlardan ben çıkamıyorum bebeğimi çıkarmak istemediğimden eşimde alışveriş yapmaktan nefret ediyor her seferinde söyleniyor diğer ürünler neyse de sebze konusunda iyi seçip getirirler mi bilmiyorum yapan ve memnun kalan var mı
Ayca11 annesininaslani ben devamlı yapıyorum eşim erken gidip geç geliyor bende bebekle çıkamıyorum gayet güzel geliyor sipariş notu kısmına istediğinizi yazabiliyorsunuz çok büyük kolaylık ben mesela sütler yoğurtlar ve dolap ürünlerinin tarihini kontrol etmenizi rica ediyorum yazıyorum genelde haftada 1 mutlaka siparişim oluyor baya memnunum 👍🏻
NrYlmzTsr annesininaslani hep oradan yaparım. Çok taze olur meyve sebze. Güvenirim hep onlara bu konuda.
Woody annesininaslani migros geç getirdiği için oradan almadım ama 4 aydır tüm market alışverişlerimi yerel bir marketten online yapıyorum. Ben seçsem arada çürük çıkar. Hepsi çok taze geliyor. Şikayet almamak için ekstra özen gösteriyoruz diyorlar. Çalışanın dikkatine de bağlı. Denemeden bilemezsiniz
annesininaslani Ayca11 teşekkür ederim canım kesinlikle büyük kolaylık gibi gözüküyor eşimin her seferin de söylenerek gidip gelmesinden bıkmıştım 🙄
ayazasaf annesininaslani ben uzun zamandır hiç alışveriş yapmadım ne lazımsa seçiyorum en güzellerini getiryolar
kutsaltiramisu annesininaslani ben iki kez yaptım sorun yaşamamıştım sebze meyve de almıştım güzeldi 👍🏻😊
MuhammedAmine annesininaslani sebze meyve alıyorum bir tane çürük ile karşılaşmadım özellikle meyveler
Ayca11 annesininaslani aynı şekilde bende en iyisi kimseye minnet etmeden ne istiyorsam alıyorum geliyor kapıma bide gidip ne desem yanlış yada resmini yolla diyordu böyle kendim seçip alıyorum çok iyi 👌
Woody annesininaslani siparişi vermeden uygun zamanı görebılıyorsunuz. Bazen aynı gun boşluk oluyor, bazen 2 gun dolu oluyor