Baharas Cıldırcam her emmede bogazında kalıyo bebegm 20gunluk aglıyorum her ole oldugunda ılk sutumı tazzıklı dıe sagıyom sonradan verym gene aynı bpgazında kalıyo napıcagımı sasrdm :((( doktora mı gotursem dıyorum
Drymsrl Baharas biberon ucunun akışı hızlıdır kontrol edin bi kaç tane başka biberon ağzı deneyin ben de öyle bi sorun yaşamıştım meğer biberonun deliği yırtılmıştı gün sonunda anlamıştım 🤦🏻♀️
Uygar_efe Baharas bizimde öyle oluyordu.üzülmeyin kilo aldıkça geçecek.40 gün neredeyse hep genzine kaçtı hep üzülüyordum ağlıyordum.korkuyordum süt verirken.Ama geçti ortalama bir ay sürüyor.benimde tazikli sütüm .sağarak verdim.üzülmeyin geçecek.sırtına vurun genzine kaçtığında
Lilaanne Silikon göğüs uçları var mycey ve mamajoo ben ikisinide kullandım kelebek göğüs ucu diye geçiyo sanırım o tazyikli sütü biraz dÜzenli akıtıyor bebek emerken , bi onunla bi kendi göğsünüzü verirseniz zamanla emmeyi öğrenir inşallah
Baharas Lilaanne sılıkonla berym gogus ucum olmadıgı ıcın bırını dıgerını sılıkonsuz ıkısındede kalıyo
Balteknem Baharas araliginiz uzun da degil yeni olduğu icin gogusleriniz nekadsr sut uretebilecegini bilmiyor terbiye olmsdinads daha zaman vsr ya kendinizi geri cekme yontemini kullanicaksiniz yada ssgicsksiniz veya sutunuzu sagip buzluğa atabilirsiniz ben atmadigim icin cok pismanim mesala
svc78 Zamanla alisiyor benimki de oyleydi her emdiginde bes alti kere tikanirdi buyudukce alisiyor tanzigine sagsam da oyle gelirdi malesef yapacak bisey yok agzindan cek tikaninca tekrar ver bebek kendini kurtarir derler allahin izniyle bisey olmaz canim gonlunu ferah tut ger emzirdigimde agliyordum ben