Dün kaynanamgile gittik. Konudan konu çıktı. Eşim annesine dedi tüp bitti bizim de tüp falan aldık, bir yer var bizim oturduğumuz yerde orda tüple 80 tl sizde ordan alın anne 120 tl vermeyin boşuna falan dedi. Eşimin annesi de o tüplerde hava az oluyor dedi. Eşim de olsun bize yetiyor 3 4 ay dedi. Annesi de benim evde sürekli tencere kaynıyor dedi ocağım sürekli açık dedi. Ben üstüme alındım. Sizce bana laf çaktırmış olabilir mi?🤔🤭