Miniminiprens istedigin zaman verebilirsin canim. bende unutmamak adina her sabah uyandiginda d vitamini ve onu veriyorum. ama ben hic isinmasini beklemedim hep cikarip anida veriyorum o kadarcik soguktan bir sey olmaz diye dusunuyorum hem sogugada alissin ufacik seyden hasta olmasin sonra. mesela disi kasinan bebeklere anne sutunu buzlukta kalipta dondurup meyve filesi icine koyup berin emsin diyorlar doktorlar. bir zarari olmaz 5-6 damlanin diye dusunuyorum. tabi senin kararin ogleden sonrada verebilirsin