Defnedilan34 ikizannesi10 pek bisey ısırığı gibi gelmedi bana sanki pıtır pıtır olmuş gibi sivri sinek ısırığı kabarır böyle olmaz
Ozge22 ikizannesi10 bizde de aynı benekler den var sağlık ocağında doktora sordum isilik tir dedi ama değil 2 gün oldu geçmedi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ikizannesi10 Sivrisinek isirigi her insanda farklı olur benimde öyle oluyor ısırınca kızımdada 🙈