Merhaba arkadaşlar bir hafta önce mamajoonun makinasini aldim uc defa anca kullanabildim çünkü suan bi tedavi görüyorum dogumdan beri urtiker icin kortizonlu ve ağır ilaclar iciyorum bu nedenle aldığım gibi kaldi makinam sütümü veremiyorum😔eger almaknisteyen varsa gönül rahatligiyla alabilir çünkü nerdeyse hic kullanılmadı diyebiliriz. Ben geçen hafta 230a aldim 180 liraya vericem isteyen olursa