Yildizim Yeniann3 Ben de gitmiştim 40’dan sonra. Enfeksiyon ve ultrason ile de rahme baktı. Ayrıca korunma yöntemleri hakkında da bilgi verdi
Dzz Benim doktorumda 40 gün sonra gel dedi ama ben biraz geç gidicem randevuları hep dolu neye bakacağını da bilmiyorum açıkçası