Arkadaşlar yenidoğan bebeğime hangisini kullanmalıyım ikiside mustela
Masha_ mustelayı da iyi diyorlar ama bana doktorumun önerisi hindistan cevizi yagı canım
Masha_ Avucumda ikisini karıştırıp sürüyorum.
Merhaba ben biobaby yenidoğan bebek yağı kullanıyorum ve çok memnunum