Merhaba 3 aylik bebeğim var, 2 aylik kontrolünde doktorumuz ayaklarina dokunduğunda ayy senin ayaklarin mi terliyor deyip gülmüştü, ben o zamana kadar fark etmedim. Fazla giydirmedigim halde sirti da ayaklari da basi da terliyor. Kontrole gittiğimizde soracağım, sizin de başınıza geldi mi? Fikriniz var mi?