Cennetkusum merhaba, günduz uykusu bu ay dha bir duzene girdi sanki 2 2 bucuk saat kadar anca uyanik kalabiliyor bazen 1 saat cogu zaman yarim saat uyuyor. oyun halisinda bolca vaktini geciriyor, kucakta evi kesfediyoruz fotograf bakiyoruz kitap okuyoruz pusetinde balkonda muzik dinliyoruz genelde heraksam uzeri kisa yurume turlarimiz oluyor disariyi cok seviyoruz ☺ 2 3 gundur gece uykusuna 9 bucukta geciyor sanirim bu kalici olucak ama sikayetci degilim ☺ meme mama olarak besleniyoruz meme reddimiz var malesef 3 saatte bi 150 cc mama iciyoruz. Bol bol bagiriyor kus gibi cirpiniyor 😅 bir de doktorumuzun tavsiyesiyle ek gida tadimlarina basladik 🤗