bsrt benim kızım 6,5 aylık oldu sese duyarlılığı çok fazla. Herkes dedi sesli ortamda uyut alışsın vs vs… ilk aylar oturma odasında tv karşısında ayağımda sallıyordum. Uyuyordu, indirince uyanıyordu. 4.aydan sonra odasında uyutmaya başladım. en ufak gürültüden uyanmasın diye müzikle uyutuyorum. Amaaa en ufak sese yine de uyanıyor. Bir uyku danışmanının sayfasında okumuştum, sese alışsın diye gürültülü ortamda uyutmayın diyordu. Bebekler için sessiz loş huzurlu bir yerde uyuması gerekliymiş.. Kısacası gürültüye hassassa yapacak birşeyimiz pek de yok 🤷♀️