Kaveda biz ilk günden beri klima açıyoruz beşiğini klimaya en uzak yere koyuyorum üstünde çarşafı cibinlik yapıyorum yoksa ev 28 29 derece çok kötü birde üstüne atlet zıbın ince pijama takımı giydiriyom çok şükür hiç isilik olmadık klima açmazken oldu doktora gittik doktor eviniz çok sıcak galiba dedi oda şükür geçti her gün duş aldırıyorum bepanthol sürüyorum gıdısına koltuk altı popo bide karnına sırtına uni baby losyonla masaj yapıyorum bence en kısa zamanda klimaya alıştırın çünkü çok sıcak yazık yavrular sıcaktan daha kötü oluyor