sbakici bebeğim 2 ay 15 günlük, 2 gündür hiç kaka yapamadı ne emdiği belli ne uyuduğu. ağlıyor ve huzursuz. biogaia ve nurse harveys kullanıyoruz gaz için bunlar mı düzenini bozdu bilmiyorum. önerisi olan var mı masaj harici?
Mommy_Bird sbakici merhaba canım benim bebeğim de aynı sorunu yaşıyor şu an 3 ay 6 günlük ama gün kurusu kayısı kompostosu iç en geç ertesi güne yapacaktır bende şu an yapıp içeceğim
sbakici Annesirintugceuzun hiç uyuyamıyor ve ememiyor kıvranmaktan. o yüzden bir an önce rahatlasın istiyorum :(
Annesirintugceuzun sbakici Kaka yapamamak rahatsız ediyordur ama 10 güne kadar normal kabul ediliyor. Karnına masaj yapın bol bol. Hemen uyarmaya çalışmayın. Kendisi yapsın. 👌bol bol emzirin. Bacaklarını yukarı aşağı hareket ettirin. 👌
Kbrclskn Biz de 2 ay 3 günlüğüz aynı durumdayız kaka yapmıyor ve rahatsızda olmuyor ama gazı çok kokmaya başladı bu bizim 3.cü deneyimimiz olucak bu şekilde 5 gün bekledim yapmadı fitil verdim yaptı ıkı gun daha düzenli yaptı yine yok. Bu sefer tam Bı hafta oldu hala fitil vermedim bekliyorum. Doktora da gittik az etmiyorsa olabilir dedi bu ara emmeyi de azalrmıştı şimdi vakum la da veriyorum kaşıklada. Bi çay kaşığı zeytinyağı da içiyorum bende nurse kullanıyorum. Doktor bide idrar tahlili istedi enfeksiyon olabilir dedi. Aynı zamanda 15 gün banada süt ürünü kullanma alerjık mı bakalım dedi.