Merhabalar.. 18 günlük bebeğim var, sütüm az oldugu için mama takviyesi yapıyoruz Hipp combiotic bebek sütü başladık. Mamayı hazırlıyorum bebeğim azcık içiyo sonra uyuyo, yarım saat veya bi saat sonra tekrar uyanıyor. Uyandığında o mamayı ısıtıp tekrar verebilir miyim yeni mi hazırlamam gerekir. mama kullanan anneler tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. Bide sütü artırmak için napabilirim. Tek seferde ıkı göğsümü pompaladıgımda 30 ml ya cıkıo ya cıkmıo 😔