Kızlar merhaba çocuğumun bugün 4 ay aşısını yaptırdık. Sizin 4 ay aşısında Ateş olmuş muydu Ayrıca şunu sormak istiyorum Sağlık Ocağı kan ilacına başlayalım dedi ben istemedim almadım ilacı. Kendi Çocuk doktoruna önce gideceğim daha tahlil yapmadan neden kan ilacı kullanayım ki çocuğuma Durduk yere. kullanan var mı acaba Yoksa Doktora mı gidip tahlil yaptırıp öyle mi kullandınız ?