Sahreyldrm kbrgmss geç kalınmış gibi geldi bana bilmiyorum bebeğin nasıl ama ben kızıma 5 aylıkken almıştım 6 aylıkken içinden çıkmaya başladı kullanamıyorum hep oturmayı öğrense bile yanımızda oturması için koyarım dedim ama zaten şuan desteksiz oturuyor
Sevilay61 kbrgmss bence almayın cünkü 6 aylık bir bebek döne dolana cıkıyor icinden biz hic kullanamadık o yuzden sattım gitti.