SinemBilge Kızım 6 günlük ve 3 gününde sarılık oldu 17 derece sarılığı hastaneye yattık ve Mavi ışığın altında..dün hastaneden çıktık ve 10.5 a düştü ben sarılık olduğu için yarım saatte bir en geç 1 saatte bir emzirdim.. bugün doktor kontrolü vardı....gündüzleri 1 saatt en geç 2 saatte emzir dedi geceleri ise 2 saatte en geç 3 saatte dedi... çelişkide kaldım ne yapmalıyım
MinnakAnne SinemBilge ben gündüzleri yarım saatte bir geceleri de 2 saatte bir veriyordum gündüz resmen göğsümde yaşıyordu çok şükür 2 gün içinde düşmüştü
Nuryalcndag SinemBilge doktorun nasıl önerdiyse öyle yap canım benim kızımda 14 günlük 8 günlükken 11 di değeri doktorumuz 2 saat belki erken olabilir 3 saatte bir emsin ama mutlaka demişti banada her doktor bebeğin durumuna göre ayarlıyodur onu bence
nlrgp merhaba bizde de kan uyuşmazlığından dolayı sarılık oldu çok uzun süre hastanede kaldık, endişelenmeyin yenidoğan sarılığı ise sizinki uzunda sürmeyecektir gündüzleri ben sürekli emzirdim yarım saat bir saat bebek ne zaman ağlarsa emzirdim geceleride 2-2,5 saatte bir emzirdim. acil şifalar olsun kuzucuğa