Happy24 Arkadaşlar bebek telsizi tavsiyelerinize ihtiyacım var kullanıp memnun olduğunuz markaları yazabilirseniz çok sevinirim💕
lnarmtgt Happy24 ben Motorola kullanıyorum marka olarak gayet memnunum modeli MBP36S bir sıkıntı yaşamadım şimdilik her hareketinde ağlamasına ikaz veriyor 😊
Yagmurun48 https://ty.gl/qxeo3dy. Kopyalayabildim mi bilmiyorum ama weewell kameralı kullanıyoruz çok memnunum
Happy24 Yagmurun48 taşınabiliyor mu peki atıyorum misafirliğe gittiğimizde de yanımıza alabiliyor muyuz:)
Haticelif Deletedmom310 canm görüntülü kamera olarak geçiyo bebek telsizi diye değil, trendyolfan almıştım
EDT Ben bebevo kullanıyorum çok da memnunum çekim alanı gece görüşü çok iyi daha dün akşam çektim bu fotoğrafı bahçede çay keyfi yaparken rahatlıkla odadan bağlanabiliyor 😊