Prensannesi28 Bebeği bu durumda olup iyileşen oldu mu 🙏🏻 Ne kadar sürüyor tedavi süreci bebeğim yoğun bakımda 😔 nolur dua edin
ikipasaannesiiiiiii Prensannesi28 bizim de yüksekti. Sezeryan Doğum yaptığım için 2 gün hastanede kaldım. O süre içinde enfeksiyon kendiliğinden düştü ama tamamen bitmemişti. Hastaneden çıkarken bebeğe yatış vermediler ertesi gün tekrar tahlil yapıldı. Normale dönmüştü çok şükür. Bol bol emzirmeye çalış. Biz öle atlattık. İlaç ya da başka bir tedavi yapılmadı.
aysunakin Merhaba benim de aynı şey oldu doğduğunun ertesi gün aldılar yawrumu 5 gün kaldı oğlum şimdi çok iyi yanımda bebeğim bende çok korkmuştum ama korkmayın daha iyi olup buluşacaksınız 🙏
Prensannesi28 aysunakin Benimde yanımdan aldılar 2. Basamak yoğun bakıma koydular 3 gündür orda yavrum süt sağıp götürüyorum 😔