H-123 ah kuzum bizim de 50 günlük.. Allah bağışlasın yavrunu🤲❣️. Gece uykusu çok güzeldi akşam 10 gibi yatar 12 2 4 6 böyle kalkar kendisi emzirirdim. Gündüz de saat belli olmuyordu en fazla uyuduğu 2 saat aralıksız sonra 2 3 saat uyanık vs böyleydi şimdi 3 gündür herşey tepe takla oldu. Gece uyumuyor 20 saat uyanık kaldı 2 gün önce ağlamıyor sadece bakınıyoe öyle bugünde gece 2 den beri toplasan 2 saat belki uyumuştur şuan hala uyanık sallıyorum doktoru aradık 48 saat uyulmaması normal şuan atak haftalarında normal uyulmaması enerjik olması biraz böyle olacak dedi