Busraae Minikhayat_1 ben 3 ve 5 aylıkken yaptırdım hatta ikinci dozunu da bugün olduk. Ben baya arastırdım yapılması gereken bir aşı o yüzden yaptırma da karar kıldım
ABerenK Benimoykum evet ya bende bi doktora gittim oyle dedi baskasina gittim cocuk gayet saglikli dedi kafamiz cok karisti. Bagirsak enfeksiyon belirtisi tam olarak nasil oluyor bebeklerde. İlk bebegim oldugu icin cok ehvamliyim
Benimoykum Minikhayat_1 rica ederim Allah evlatlarımızı korusun kötülüklerden bu platformda en çok bunu seviyorum insanalr tanimasa bile birbirine yardımcı oluyor 🥰🥰🥰
Minikhayat_1 @Vefanurr yaptırdım canım çok şükür bugün ama işte imkanı olmayanlar için üzülüyorum herkes alamaz ki çok pahalı ya
ZyNpYigit Minikhayat_1 bizde olmadi sukur kiminde ates yapabliyor normal fiyati 311 di biz yandktan 280 aldik
Minikhayat_1 @ZyNpYigit inşallah bizde de olmaz şimdiye kadar olmadı fakat takipteyim sürekli 300 tlye aldım bende
Deletedmom348 Minikhayat_1 2 aylıkken birinci dozunu olduk. Şimdi 4. Ayda 2. Dozunu olucaz canım. Ben aşıları yaptırma taraftarıyım
Minikhayat_1 @Deletedmom348 yaptırdım canım bende bugün çok şükür ki geç olmadan yaptırmışım çok kararsızdım
Deletedmom348 Minikhayat_1 Yaptır canım duyuyorum 3 alık falan rota kapıyor hastanede yatıyor yavrucuklar.
Minikhayat_1 @Mltmdfn ben 2 doz olanından yaptırıcam 3 doz değil aslında olması gereken 2 ve 4 . aylarmış evet canım fakat 15 haftalığa kadar yaptırabiliyordu ışın bende yaptırdım bugün 5. Ayda 2. Dozu vıracaklar inşallah