[bilinmeyen]
Her bebeğin cildi aynı değil kuzum sende bilirsin o yüzden bebekten bebeğe mutlaka fark yaratıcaktır bana iyi geldi ama sana iyi gelmemiş olabilir deneye yanıla buluyoruz bebek için böyle şeyleri hatta kendimiz içinde geçerli bu durum kokusu gerçekten muhteşem yani çok soran oluyo ben losyonunuda kullanıyorum ayrıca tabi ama eger saba iyi gelmediyse birde sebamedi deneyebilirsin belki o daha iyi olur sizde