Arkadaşlar bebeğim 3 ay 3 günlük iki aydır bu mamayı kullanıyoruz önceleri çok iştahlı olmasa da içiyordu bir kaç gündür tadına bakıp içmiyor,uykudayken içirebiliyorum sadece onu da tam bitirmiyor.içine vanilya şurubu koyan varmış,o şekilde kullanan var mı yardımınıza ihtiyacım var 😞