Arkadaşlar merhaba bebeğim 2aylık sürekli ıkınıyor özellikle uykularında acaba gaz mı dedim ama gazını çok rahat çıkarıyor altını açtığımda pipisine baktım ve pipi derisi ileri geri oynamıyor oraya yapışık gibi acaba ıkınmasının sebebi bu olabilir mi zorlanıyor mu acaba