bizimde pazartesi var tam 4 aylık olmuş olucak 2. dozlarını yapıcaz karma aşılarının dedi sağlık ocağındaki hemşiremenemjit özel olarak geçtiği için onu yapmıyorlar özel çocuk doktorunda yaptırıcaz inşallah bizimde çocuk doktorumuz emekliliğe ayrıldı yeni çocuk doktoru araştıryorum huysuzluk ateş olursa gene colpol verilebilr yukanabilr bence inşallah huy değiştirmezler bir de bu aralar diş çıkaröa ve meme reddi olöa ihtimali varmış inşallah kolaylıkla atlatırız