yavrusununannesii iki saatte bir emzirebilirsin canım benim oğlum kısa emerdi ve çok gazı oluyordu bir saate bir emerdi sonra doktorumuz emme aralığını biraz aç ki acıksın demişti birde sık emince önceki gazı atamadan tekrar gaz olusuyordu. 5dk emdiğide oluyordu 10dkda ama öyle asla 15/20dk emen bir bebek olmadı. Ben başlarda dk tutardım 15dk olsun diye düşün keşke yapmasaymısım demekki cenesi kuvvetli ve yetiyormus ki kilomuzda baya iyi☺️