esra0474 Merhaba 🙋🏼♀️
Benimki de 13. haftada. Henüz ciddi bir atak hissetmedim ama benim bebeğim zaten gece 2 - 2,5 saatte bir uyanıyor emmek için. Çok şükür ikimiz de uykucuyuz, o da hemen geri uyuyor emdikten sonra, ben de. 😌
Sık uyanma dışında bir sıkıntı oluyor mu atakla ilgili? 🤔
Mama takviyesine gelince, bence gündüz sağım yapıp uyumadan biberonla anne sütü verin daha iyi. Biberondan beslenmek daha kolay olduğu için yorulmadan daha çok emiyorlar ve daha geç acıkıyorlar ama bu işin riskli tarafı var ki biberon rahatına alışırsa bebeğiniz memeden emmek istemeyebilir. Lütfen çok dikkat edin. Biberon vermeden emzirebildiginiz kadar emzirseniz, en iyisi bu 🙏🏻