Selam kızlar oğlum 9,5 aylık yaklaşık bir aydır ara ara gözlemlediğim aniden silkinme irkilme geliyor hani halk arasında denir ya azrail dürttü şeytan dürttü gibi bir titreme hareketi. Üç gündür çok fazla olmaya başladı günde en az 8-10. Çiş yaparken olur diye düşündüm bezine baktığımda bezi kuru gibi geldi tam emin değilim. Birde yine bir aydır geceleri Uyku düzeni çok güzel olan çocuğum ağlayarak çığlık çığlığa uyanmaya başladı onuda diş çıkarır diye yorumluyordum ama dün kafasını durduk yere sağa sola atmaya başladı kucağımda kafası küt sağ düşüyo aniden. Oyun mu yapıyor uykusu mu var derken internette üçününde epilepsi belirtisi olabileceğini gördüm. Tecrübeli anneler abartıyor muyum bunları yaşayan var mı bildiklerinizi paylaşır mısınız ? Şu süreçte doktora gitmekten korkuyorum bulunduğum yerde vaka oranı çok yüksek