NisaMomyy ya valla su konusunda buradakiler aşırı kasıyor. Bg de doğunca verilir hemen şekerli su. Ha ben şekerli değil de normal su veriyorum çünkü mama kurutuyor çocuğun bığazını. Herkes bi garip valla. Anne sütü almıyorsa mama veriyoruz e onun içinde zaten su var üzerine bi çay kaşığı su verince noluyo yanş