Günaydın anneler sabah 6 da iyanip 7 de uyuyup 7 .40 da tekrar uyanış oglum cabuk uyaniyo sabahları uykulu bakıyorum uyumak iategim var..uyku vaktim olmadi cunku hic .daliyorum Uyanıyo. Fırsat bulacam artık. Boyle yorgun bakan bebeğine var mi siz ne yapıyorsunuz..? Acilamayinca gergin oluyorum. Çocuğa kızınca olmuyo. Uyku süresi. Ne zaman uzar insan dinlenmek istiyo ya.adepte olamiyorum ogluma..sersem kafayla. 😭😭😴😴