Aydanzeyd Kizlar 8 gunluk bebegim var nefes almada zorluk cekiyor baktim burnun ici dolu nasil temizlerim? Sut verdigim zaman bazen sutu emmeye calistigi zaman burnuna yuzune dagitiyor ondan herhalde dolmus burnu
Sin21 Aydanzeyd serum fizyolojik ile temizliyorum hala çekip temizleyin mutlaka yoksa emmesi de zorlaşır meme reddi yapar Allah korusun. Açıklayıcı videolar var YouTube da bakabilirsiniz oraya
Saricivcisim Aydanzeyd ben hiç kimyasal kullanmadım canım yani en azından 6. Ayına kadar mecbur kalmadıkça kullanmak istemiyorum. Ben o yüzden küçük çatal iğne işe temizledim. Hatta bizimde öyleydi ben temizledim çatal iğnenin tersiyle afedersin ama kocaman pislik çıktı yani sonra çocuğum rahat nefes aldı şuan 4 buçuk aylık hala ara ara pislendiğinde temizliyorum.
hndngndz Wee baby nin burun aspiratörünü öneririm ben sürekli onunla çekiyorum ucu çok güzel rahatsız etmiyor , önce serum fizyolojik sonra aspire 🤗
idil1990 Aydanzeyd serum fizyolejik damlatip bi kac dk sonra burun aspiratoruyle cekmelisn hergun yaparsan cok tikanmaZ hep elinin altinda olsun gunde iki kere falan cek yipranmasin ama damlanin zarari yok bi kac seferde damlatabilirsin. Dus aldirdiktan sonra cekersen daha guzel temizlenir