Akrhnm Merhabalar Erkenden bir önyargıya varmadan deneyimli annelere sormak istiyorum bebeğinizin kolik oldugunu nasıl anladınız? Bnm bebeğimin ciddi bir gaz problemi var 2\3gündür ciddi ağlama nöbetlerine giriyor ama ağlamalar hergün aynı saatte başlamıyor. Doktora da götürmedik gaz her çocukta olur erkek bebede daha fazla olur die ama ne önerirsiniz? Var mı böyle sıkıntı yaşayan anneler??
Esma34 Geceleri başlıyor bizimki de 12 gibi başlıyor sabah 5 e 6 ya kadar sürüyor. Gazını çıkartınca uyuyor bende henüz bi çözüm bulmuş değilim. Damla kullanıyorum bio gaia ve zinco ama çok büyük bir fayda göremedim. Sucak su torbası yapıyorum ayaklarına karnına masaj bütün gece böyle bir döngü içindeyiz 😢
Akrhnm Esma34 allahtan o sıcak su torbaları da var ben ütüyle havlu fln da ısıtıp koyuyorum göbeğine 😍
Akrhnm Esma34 bnm bebe 17 gündük doktor 20 günlük olmadan damla vermeyelim dediği için bekliyoruz damla vermedik.
Melisa07 Arkadaşlar çareyi kimyon ve taze nanede buldum . Bütün damlalar şuruplar hikaye. Kimyon tohumunu ve yaş naneyi demleyip günde 3 kez içebildiği kadar veriyorum geceleri uyumaya başladı çok şükür . 2 ay 10 günlüğüz .
Akrhnm Melisa07 kimyon tehlikeli geldi bana daha çok küçük oldugu için siz ne zaman başladınız kullanmaya
Melisa07 Akrhnm ben 20 günü çıkınca verdim. 7 göbekten bütün büyüklerim kullanmış çok şükür hepimiz sağlıklıyız. Benim doktorum da ver demişti zaten ona istinaden rahatlıkla veriyorum
Melisa07 Akrhnm bi de tehlike derken neyi kastettiniz belki benim kaçırdığım bir nokta mı var acaba paylaşırsanız sevinirim