Fasulyem sütünü arttıran en iyi şey sütüne güvenmek, uyku ve bol sudur. İllaki akması gerekmiyor, burda okudum ben de yumuşak göğüs = yağlı süt diye. Günde 5 adet çişli bez alıyorsan, keyfi yerindeyse ve kilo alımı normal aralıkta ise doyuyordur. İllaki akması gerekmiyor. Mesela benim şakır şakır akan sütüm var, göğüslerim sürekli şiş ama yağlı olmadığı için kilo aldırmıyor kızıma, mama takviyesine başladık 5,5 aydan sonra. Ama kimileri de var yumuşacık göğüsler ayda 1500 gramdan aşağı almaz. O yüzden öncelikle sütüne güven, beynin ne kadar istediğini bilerek üretiyor sütü. İlk 3 ay ayda 600-1000 gram arası aldıysa sütün yetiyor demektir. ☺️