Merhaba hanımlar 50 günlük bebişim var gece emmek için uyandığında çok korkuyorum bir gün uyuya kalacağım diye,15-20 dk sürüyor ve o sırada hep uyuklama modundayım. Tv açıyorum teli elime alıyorum değil yüzümü yıkamak komple kafamı yıkıyorum resmen ama nafile öyle çok uykuya düşkün biride değilim aslında😰😰 Sürekli tetik halindeyim koltuğa falan geçip oturup emziriyorum yataktan hiç çıkmazsam kesin uyuya kalırım korkusuda var me yapıcam bilmiyorum sizler nasıl baş ediyorsunuz bununla çok korkuyorum ve üzülüyorum kötü bir annemiyim diye 😢😢😢