Tbzkn avent yenidogan kullanmistim 2.5 aylikken wee ninkini aldim ama delikleri cok minikti bizim alismis koca delikten sut likir likir aksin. O yuzden wee kullandgm gun mastit oldum
Son 1aydir aklima geldikce silikonsz memeyi agzina verip oyun oynar gibi sakalasirdik sinirlennce mecbur uclari tekrar taksrdim baktim ucu birakacagi yok. Once silikonun uc kismindan kestim ilk yadırgadı ama ac oldugu icin boraz emdi baktim meme ucum kizarmaya basladi ucu cikardim oyle verdim cok agladi almadi yanimda esim sakinlestirdi bana verdi bi yarim gun boyle denedik. Ac mi biraktiniz diceksiniz hayir sagdigim sutlerden kasikla verdim
Aksam yatarken yine cok agladi bu kez karanlik odaya gectim kimseyi sokmadim ixeriye. O agladi krize girdi ben sakinlestirdim memeyi verdim alip emmeye basladi ama iyle 2dklik filan emme. Derken bu durum 1saat surdu. Gece yanima yatirdim her saat basi kalktim yanimda yatar pozisyonda memeyi silikonsuz verdim. Sabah uyandigimzda huzursuzdu ilk
Almadi bende zorlamadim yarim saat sonra talep etti memeyi verdim tuttu 😃
Ama silikonda sadece uc emdigi icin mememde de uc emmek istedi
O gun meme uclarim cok acidi ama ben silikondan kurtulamanin sevinciyle pekte umursamadim. Fakat simdi cuk
Cuk sesi beni rahatsiz etmeye basladi 😞😩🥺🤷♀️