Bebeğim gece uykusuna sekiz dokuz arası geçerdi daha sonra gece 1-2 gibi uyanırdi. Emer üç saaylt uyurdu. Daha sonra Sabah altı yedi gibi güne başlardik. Şimdi gece uykusuna geçiyor ve saat gece On iki buçukta uyanıyor. Bu gece boyunca saat başı olarak devam ediyor. Yoruldum artık. Neden değişmiştir olabilir düzeni acaba 😭😭