Oglumvebennnnnnn şehir depresyonunu çok iyi bilirim,Ankara'ya geldiğim ilk sene yaşamıştım her yerde ağlıyordum istisnasız tutamıyordum kendimi,insanlar zaten batıyor teşekkür etmeyi bilen yok,özür dilemeyi bilen yok,çarpıp geçiyorlar,güleryüz desen sıfır.çökmüştüm resmen,ilkokul 5teki kiloma düşmüştüm 3 sene oldu sırf muhattap olmamak için artık dışarı çıkmıyorum düşünün. eşinize anlayış göstermeniz lazım, sizin için fedakarlık yaptığını düşünüyor bu konuda,ki haklı da.biraz sevecen,sevgi dolu yaklaşırsanız o da kolay atlatacaktır,insan psikolojisi bozukken her şeye negatif yaklaşıyor çünkü.Düzgünce de açıklayınca gidip,gitmeme mevzusunu direteceğini de zannetmiyorum.