Hanis yumurta yağını bilmiyorum ama karınca toprağının bile faydasi varmış galiba. Benim annemgil köyde yaşamışlar, hep tarlaya felan gidiyorlarmış. Yorulunca dinlenmek icin yere topraga yatiyorlarmiş. Heryerde karınca oluyormuş zaten. Bu yüzden annemde hic kıl tüy yok. 3 tane teyzem var. En büyük teyzemde tarlaya cok gidermiş, onda da kil yok. Diger iki teyzem evde kalırmış ,temizlik, yemek işleri ondaymiş, onlar kıllı 😂 hatta annem önceden derdi ki, köyde yenidogan bebegin vücuduna karınca topragi sürülürdü diyordu. Ve gercekten sürdükleri kisilerde kıl çıkmamiş. Bende keşke bana da sürseydiniz dedim 😂 cahildik o zaman diyor 😂🤣