mrvyldz Bebegim 40 günlük oldu artık gun icinde ve gece aciktiginda mi mama vereyim yoksa 2 3 saatte bir vermeye devam mı edeyim? Kan şekeri düşer diye korkuyorum da
Tospikto mrvyldz doktor birinci ay kontrolunden sonra kilo alimi guzel oldugu icin artik sen kaldirma iki saatte bir kalktiginda besle demisti bende oyle yaptim.Sure uzamisti birinci aydan sonra.
hunilimomm mrvyldz eğer kendisi bi kaç saat içinde uyanmıyorsa sen kendin uyandır saha çok küçük acıktığını bilemeye bilir benim kızım iki saate bir kendi kalktı hep 2aya kadar dikkat ettim uyanmazsa uyandırdım sonra bıraktım acıkınca uyandı emdi yedi