Ceyda07 Merhaba anneler Bebeğim şuan 6 aylık ve sanırım diş çıkartıcak. Ek gıdaya 10 gün sonra geçicez. Şu dönemde onu rahatlatacak ne önerirsiniz? Çok huzursuz uyku düzenimiz bile bozuldu. Tavsiyeleriniz nelerdir?
2prematureannesi Dış çıkarma döneminde genelde huzursuz olduğu için oğlumla oyun oynamaya çalıştım yada dikkatini başka yönlere çekmeye çalışmıştım tabi uyku konusunda biraz zorluk yaşadık