myangel Bebeğimin kafatasının arkası çok sivri. Düz yatmayı da hiç sevmiyo. Genelde yan yatıyo kusarsa diye düz fazla yaptıramıyorum. Sizler neler yapıyosunuz bu konuda
Edalya myangel bizimkide aynıydı 2. Aydan sonra düz yatmaya başladı yastıkta düzeliyo onu sorun yapmayın☺️
Ece06 [bilinmeyen] aaa kafasının arkası mı düz olmaması gerekiyor ben sadece boğulma önleyici yastık almıştım hep onda uyutuyorum normal oyun oynarken de babynestin yastığı var kendisinin onu kullanıyorum ama şimdi baktım kafasının arkası gerçekten hafif düz gibi 🧐 şu an kullansam o yastığı etkisi olur mu ki 2.5 aylığız
EsmaGnc Miniginannesi Hep aynı tarafa yatırma sadece bir sağ bir sol zaten büyüdükçe oda düzene giriyor kendi başını çevirmeye başlıyor uyurken
Joipt [bilinmeyen] Anladım,gündüz sürekli hareket halinde olduğu için bizim ufaklık,gündüz kullanamıyoruz biz gece kullanıyoruz. Sizin sebebinizi merak ettim o yüzden. Teşekkür ederim yanıtınız için 🌼