babba Benim oğlum en başından beri iştahsız bir bebek artık bir şekilde yürütüyoruz o bana ben ona alıştım. Ağzında tutup yutmadığında kaşığı vs kaldırıp , karşısında oyuna başlıyorum başımı bi sağa bi sola yatırıp çiğneme hareketi yapıyorum yada elime bir oyuncak alıp uçak misali havada gezdiriyorum ona bakarken boynunu düzleştirdiği için gayri ihtiyare yutma ihtiyacı duyuyor hoop gidiyor. Veya kaşıkla alt dudağını gıdıklar gibi oynuyorum öyle olunca dudaklarını sıkıyor dolayısıyla yutkunma hareketi de yapıyor. Deneyin belki işinize yarar.